Eperbombázó

Az ELTE Média és Kommunikáció Tanszéken tanítók és tanulók blogja

A migránsozás egy következő bugyra

2017. december 19. 10:00 - andras mullner

(lesz még több is)

A szegedi MigSzol (Migrant Solidarity) aktivistái „megtámadtak” és „elfoglaltak” egy aláírásgyűjtő standot. A szegedi Fidesz két aktivistája Botka László MSZP-s szegedi polgármester Sorost plagizáló mesterterve ellen gyűjtötték az aláírásokat, mely terv célja a helyi Fidesz szerint, hogy migránsokat telepítsenek be a városba. A MigSzol agressziójáról a Szegedma.hu-n olvashat az érdeklődő: „Egy tizenöt fős társaság “rontott neki” a párt két aktivistájának kedden, nem sokkal dél után a belvárosban – állítják az aktivisták, akik kihívták a rendőröket is. Az eset a Széchenyi téri nagypostánál történt valamivel dél után. A banda elfoglalta a standot, és menekülésre késztették az aláírásokat gyűjtő két nőt menekülésre késztették az aláírásokat gyűjtő két nőt.” Az akcióról a MigSzol is készített egy videót. Ezen azt látjuk, hogy egy csoportnyi aktivista jó pár lépésre megáll a stand előtt és felolvassa a Btk-ból a 334. paragrafust, ami a közveszéllyel fenyegetés bűntettét írja le – amit tehát az aláírásgyűjtő kampány során a Fidesz és annak aktivistái folyamatosan elkövetnek. A két aláírásgyűjtő aktivista először elfordult a videóstól, aztán fejükre húzták a kapucnijukat, és elfutottak a helyszínről (feltehetően nem akartak szerepelni a videón). A migszolosok ezután lépnek a standhoz, hogy a felolvasott paragrafust elhelyezzék azon. Majd Kiss Atilla Attila, régi szegedi kollégám és barátom azt mondja, hogy ő akkor most szól az aláírásgyűjtőknek, hogy jöjjenek vissza.

Ennyi volt az flashmob-akció.

Mindez nem érdemel különösebb figyelmet, azon túl, hogy a szisztematikus fakenews-iparból szakdolgozatot író egyetemisták egy újabb esettanulmányt kaptak, és kapnak még a választásokig, naponta százat, ezeret. Nem is magáról a hazug, demagóg, populista kampányról szeretnék írni ebben a posztban (amely már rég aktualitását vesztette, hiszen volt azóta már Pécsen is történés), hanem a flashmob akaratlan szereplőiről, az aláírásgyűjtő aktivistákról, akik mindketten romák. Mondhatná valaki, hogy ez tipikusan az a helyzet, amikor az állampolgár etnikai hovatartozása teljességgel érdektelen – ők ebben a helyzetben történetesen romák, de romaságuk egy pillanatra sem játszik szerepet ebben a történetben. Én viszont éppen amellett szeretnék érvelni, hogy de, játszik. Mégpedig egy olyan szerepet alakít a két roma aktivista, amit a közel- és távoli múlt legcinikusabb politikai játszmája osztott rájuk, és ők akarva-akaratlanul, de elvállalták ezt a szerepet.

Az elmúlt időszakban számtalan kormánypárti nyilatkozat hangzott el a romákról a migráció kontextusában, és úgy tűnik, egy igen tudatosan felépített, kettős bűnbakképzés céljával tematizálják őket. Mégpedig annyira sikeresen, hogy a rejtett (vagy kevésbé explicit) módon idegenként, másikként, nem magyarként tárgyiasított és projektált romák körében még nagyobb menekültellenességet próbálnak és tudnak generálni. Hogy érik ezt el? Csak néhány példát sorolok.

Tőkéczki László történész a HVG cikke szerint ezt mondta a közszolgálati rádióban: „meg kellene célozni a cigányokat, megértetni velük, hogy nem érdekük a migránsok betelepítése. Ha akár 50-60 ezer migránst betelepítenek, akkor a cigányok segélyezésének vége, mert ugyanazt a pénzt több részre kellene osztani.”

Ez a torta-metafora teljes mértékben félrevezető alkalmazása (elosztandó javak „kereksége”), ahogy arra a cikkíró ironikus kommentje is rávilágít. Arra persze jó, hogy rémületet keltsen abban, aki amúgy is marginalizált helyzetben él. Aztán, az Index cikke szerint Trócsányi László igazságügyi miniszter egy brüsszeli konferencián a következőket mondta: „Európában egy 10-12 milliós roma lakosság él. ... Le vannak szakadva. Az ő társadalmi fölzárkóztatásuk rendkívül fontos, hisz ők is áldozatai lehetnek a radikalizációnak.”

Magyarul, a keresztény romákból rövid úton iszlám terroristák lehetnek. Értsd: van nekünk már radikalizálódásra képes tömegünk, nem kell újabb az országba. Mindez rejtett fenyegetés a romák felé, se több, se kevesebb. A következő ágens Lázár János miniszter, az ő szavait a Magyar Nemzet hozta le: „A Miniszterelnökséget vezető miniszter elmondta, ha „gyönge lesz a népszavazás”, akkor a kormány előbb-utóbb meg fog hátrálni Brüsszelben („lenyomnak minket, mint a bélyeget”), és migránsok százezrei jöhetnek Magyarországra, akikkel nem tudni, hogyan tudnánk együtt élni. – Hiszen 600 éve élünk együtt cigányokkal, akiknek nem tudtuk megoldani a problémáit – érvelt a politikus, aki később rátért a segélyek kérdésére is.”

Lázár kijelentése már csak abból a szempontból is cinikus, hogy ő volt az a hódmezővásárhelyi vezető, akinek a polgármestersége alatt megvalósult modellértékű oktatási integráció. Vagyis helyi politikusként még mintha meg tudta volna oldani a „problémát”. Végül Orbán Viktortól szerepeljen itt egy idézet, 2015-ből: „Nekünk is az az adottságunk, függetlenül, hogy ki mit gondol róla, hogy szereti-e a túrós csuszát, vagy nem, Magyarországnak az a történelmi adottsága, hogy együtt él néhány százezer romával. Ezt valakik, valahol, valamikor eldöntötték. Ezt mi megörököltük, ez a mi helyzetünk. Ez egy adottság. Ezt senki nem kifogásolhatja, se így, se úgy. Nekünk kell ezzel együtt élnünk. De mi nem támasztjuk senki felé azt az igényt, nyugati irányba különösen nem, hogy ők is éljenek együtt egy nagyszámú roma kisebbséggel.” „Nekünk” (magyaroknak) együtt kell élnünk „velük” (a romákkal). Vegytiszta kirekesztő beszéd.

Nem járunk messze az igazságtól, ha a fentiekben a romák „hazátlanságának”, örök migráns voltának demagóg motívumát véljük felfedezni, amit a mindenkori hatalmi elit forgat vissza újból és újból a politikai diskurzusba. Azokét a romákét, akiket már egy 1893-as országos felmérés is 95%-ban letelepedettként tartott nyilván. A társadalmi csoportokat egymás ellen kijátszó politika teszi, hogy amikor a MigSzol aktivistái felolvassák a közveszéllyel fenyegetés (hisztériakeltés, pánikoltatás) bűntettét, ami a Fidesz politikusaira maximálisan passzol, akkor nem a romák és nem romák együttélését aláaknázó Tőkéczkinek, Trócsányinak, Lázárnak és Orbánnak kell elfutnia, hanem két roma nőnek, akiket a fent említett politikusok rövid távú céljaik és szűklátókörű hatalmi érdekeik szolgálatába állítanak.

178 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://eperbombazo.blog.hu/api/trackback/id/tr5713509843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

$pi$ 2017.12.20. 12:47:07

@rasztaszív: "olvasd csak el fentebb,van itt olyan. "

Logikailag hibás érvelés. Attól, hogy van olyan, aki butaságokat beszél még nem következik, hogy az a butaság úgy is van. Igen, van olyan, aki nem tekinti embernek őket, mindenféle van és akkor?

konrada 2017.12.20. 12:48:28

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
De akkor nem is romlana.
...de legalábbis nagyságrendekkel kisebb méretékben romlana, mint Európában....

$pi$ 2017.12.20. 12:49:05

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Még nem, de most megteszem: Te hogyan vélekedsz erről? "

Én úgy gondolom, hogy ha elkezded "nem-ember" címkével ellátni azokat, akik szerinted nem érdemlik meg, hogy embernek tarts őket, akkor becsapod magad. Az fog kijönni, hogy az emberek végülis elég frankó társaság... hát persze, jól megszűrted őket.

Eleve mondjuk ott az "igazi skót" érvelési hiba ugye...

konrada 2017.12.20. 12:51:03

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
...mondjuk Jézus is bort prédikált, miközben...
Hát mennyire volt befogadó a kufárokkal a templomban???!
;))

rasztaszív 2017.12.20. 12:53:25

@Kovacs Nocraft Jozsefne: arról volt szó,hogy embernek kell-e tekinteni őket,ez alsós szintű szövegértés.ehhez nem kell mesternek lenni,így talán én is segíthetek.

rasztaszív 2017.12.20. 12:54:59

@$pi$: mondjuk,vele vitatkoztam,és ahhoz szólsz hozzá...

$pi$ 2017.12.20. 13:01:18

@rasztaszív: "mondjuk,vele vitatkoztam,és ahhoz szólsz hozzá... "

Tudom, láttam. Én sem értettem vele egyet. És nem is akarok befogadni senkit...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.20. 13:01:24

@rasztaszív:

Köszönöm, de nem tartok igényt az árnyékbokszolásodra.

Kampfer 2017.12.20. 13:03:48

@rasztaszív:

1. Ha nem előbbrevaló, akkor lesztek szívesek figyelembe venni a magyarok és a hazai polgárok érdekeit! Ami NEM egyezik meg a migrikével.

2. Hazudsz. Ebből indlhatunk ki. VAN más lehetőség! MINDIG van más lehetőség. Egyszerű: nem kell őket beengedni, ha kell, erővel is vissza kell tartani. Nem kötelmünk sem beengedni, sem elfogadni, sem integrálni migriket. Aki az ellenkezőjét állítja, közönségesen hazudozik. Mikor azt állítod, nincs más lehetőség, csak beengedni és integrálni ezeket, akko hazudsz. Ennyi.
3. Ostoba a kérdésed... Miért kellene nekem, vagy bármely magyarnak felelősséget éreznem azért, amit koszos migrik követtek el Nyugat-Európában? Semmilyen felelősségünk nincs benne. A magyaroknak és a kormánynak abban van felelőssége, hogy az ilyen események lehetőségét a minimálisra szorítsák itthon.

"mellesleg,ajánlom figyelmedbe az arra adott válaszomat..."

Ami egy merő demagóg butaság volt.

De ismét kérdezem: MIÉRT NEM OTTHON segíted őket, ha már ennyire mintakövetője vagy a tanításnak??? Mi gátol meg abban, hogy úgy segítsd őket, hogy csak a saját bőröd viszed a vásárra???

"...hogy minden ember egyenlő."

De ez nincs így! Már azért sem, mert Magyarországon egy migrinek nincs választójoga, míg egy magyar polgárnak van. EU-s szabály szerint egy migri pl. Görögországból nem is mehetne tovább, míg egy magyar ugye simán felülhet a repülőre.
De egy művelt, egészséges cigány simán lehet vadászpilóta. Míg egy művelt, de rokkant fehér magyar ember nem.
Tovább megyek: másfél éve a munkáltatóval történő tárgyalás során a cég jogi képviselője simán kijelentette, hogy vegyük már tudomásul, hogy nem vagyunk egyenlőek. Majd ezt gazdasági, munkajogi és hétköznapi értelemben is kifejtette részünkre. Ezt csak azért írom, mert a közgondolkodásban sem gondolja azt egy jelentős többség, hogy mindenki egyenlő. Nem az. Egy afrikai feka nem tud egyenlő lenni itthon egy magyarral vagy akár svábbal, szlovákkal. Ez van. Millió oka van, de így van. Mellesleg ennek tanúbionyságát is adták/adják folyamatosan.

"olvasd csak el fentebb,van itt olyan."

Ostoba vádaskodás.
Kamp.

$pi$ 2017.12.20. 13:09:04

Oké, belekeveredtem, hogy ki mondott mit. Nem mintha számítana, de belekeveredtem. :D

rasztaszív 2017.12.20. 13:16:02

@Kampfer: ja,nincs így.sőt,soha nem is volt,és jó eséllyel soha nem is lesz így.ez egy eszme,ami felé tartunk,miközben tudjuk,hogy soha nem érhetjük el.és közben,mellesleg azért kinőnek belőle olyan dolgok,mint az usa,vagy európa...
amik szintén soha nem lesznek tökéletesek,de csak addig fejlődhetnek,amíg ehhez az eszméhez tartják magukat.

nem,nem ostoba vádaskodás...:)egyszer már idéztem...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.20. 13:18:41

@$pi$:

A "valakit embernek tekinteni" egy köznyelvi fordulat, de rugózz rajta, ha élvezed. Ám attól, hogy a kétszeres gyilkos Apollót nem tekintem embernek (vagyis nem való az emberi társasalomba), nem következik, hogy nem vagyok tisztában azzal, hogy (sajnos) ember, sőt fiatalkorú, aki 5 év múlva újra szabadlábon lesz és újra gyilkolni fog - igen jó eséllyel magánál értékesebb embereket. Szóval nincs itt semmiféle No true Scotsman, de felőlem polemizálhatsz még a nyilvánvalón, ameddig jólesik.

Javaslom, rasztaszív barátoddal fogadjatok be évente ezer-ezer migrit a házatokba, és lássátok is el őket. Szép nagy család lesztek, s a feleséged is sok szép csokibarna gyerekkel fog megajándékozni téged.

"És nem is akarok befogadni senkit..."

Pedig ők is emberek. :P

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.20. 13:23:36

@konrada:

"de legalábbis nagyságrendekkel kisebb méretékben romlana, mint Európában"

Így igaz, legalább mi is leküddhetnénk magunkat sub-afrikai színvonalra.

Kampfer 2017.12.20. 13:24:50

@rasztaszív: Próbáld meg az USA-ban előadni manapság a 'mindenki egyenlő' típusú szlogent. Mondjuk egy egészségügyi intézményben... A választ majd a biztonságiaktól fogod megkapni!

"ez egy eszme,ami felé tartunk,miközben tudjuk,hogy soha nem érhetjük el."

Ha ezt a magyarok kárára, vagy európaiak élete árán, a társadalmi rend felbomlása árán akarod elérni (láthatóan máshogy most nem tudtok haladni), akkor már te magad is nyílt és egyértelmű fenyegetést jelentesz. Küzdj érte, valósítsd meg! De ne itt! Segíts a migrinek! Otthon. Értem én, hogy rózsaszín a köd, de a magad kontójára változtass, ne a mások élete és egészsége, békéje árán!

"nem,nem ostoba vádaskodás...:) egyszer már idéztem..."

Azok. Amit te idézgettél, az csak a szövegértésed hiányából eredő ostoba képzelgésed... Persze, ez engem nem frusztrál - amíg nem jelent veszélyt rám vagy a családomra nézve.
Kamp.

rasztaszív 2017.12.20. 13:29:52

@Kampfer:

rasztaszív
2017.12.20. 08:28:18
@Kampfer: a migszolosok embert látnak a menekültekben,ahogy én is.nem hinném,hogy mi élnénk tévedésben.
Válasz erre
Kampfer
2017.12.20. 08:40:53
@rasztaszív: Én és még nagyon sokan mást látunk bennük.

Kampfer 2017.12.20. 13:36:46

@rasztaszív: Ismételgetheted. Az, hogy szövegértésből két és fél év alatt nem tudtál fejlődni, az iskolád és anyád kudarca. Nekem nem baj. ;-)

De továbbra is megkérdem: mi gátol meg abban, hogy a migriket otthonukban segítsd??? Vagy a saját kontódra, csak a saját kockázatodra! Konkrétan.
Kamp.

rasztaszív 2017.12.20. 13:53:13

@Kampfer:

Kampfer
2017.12.20. 11:41:37
(...)... kiírták magukat az EMBEREK közösségéből.
Kamp.

de nyilván az én szövegértésemmel van a probléma...

konrada 2017.12.20. 13:58:55

@rasztaszív:
Akkor neked is - az Írás nagy követőjének is leírom:
Jézus speciel a templomból kikergette a kufárokat.
Azaz: ő sem volt a befogadás mindenáron, értékhatár nélkül elvén.

...de mondjuk ezt már ne vedd figyelembe, mert neked az Írás csak egy cseresznyés tál: kiszemezgeted belőle azt, ami neked tetszik, a többit meg kidobod.
Így meg eléggé vitatható az értékrended....

rasztaszív 2017.12.20. 14:07:57

@konrada: nem cseresznyés tál,hanem valami érték,amibe valaki belepiszkított.a válogatás nem ízlés kérdése.szerintem logikailag meghatározhatóak a sarokpontok.talán inkább ezekrők érdemes vitázni.

$pi$ 2017.12.20. 15:52:49

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Javaslom, rasztaszív barátoddal fogadjatok be évente ezer-ezer migrit a házatokba, és lássátok is el őket. "

Látom nem csak én keveredtem bele, hogy ki mondott mit. ;)

Kampfer 2017.12.20. 16:46:00

@rasztaszív: "de nyilván az én szövegértésemmel van a probléma..."

Nos, nem kicsi...! És ha még csak azzal lenne! De veled sokkal komolyabb a gond. De, amint azt már írottam volt, engem nem frusztrál, nem az én kudarcom az ostobaságod!

Csak segítségképpen:

"...és ha jogilag nem is, de a mindennapi normák szerinti értelemben kiírták magukat az EMBEREK közösségéből."

Nyilván tudatosan nem idézted. Persze, az is lehet, hogy nem tudod értelmezni, de ez ismét a te problémád!

Mellesleg továbbra sem sikerült megválaszolnod egy egyszerű kérdést. Gondolom, erről sem a szövegértési korlátaid tehetnek, hanem egyéb oka van.
Kamp.

rasztaszív 2017.12.20. 17:03:17

@Kampfer: baszki,ez sehogy nem jelent mást...:)

Kampfer 2017.12.20. 17:52:54

@rasztaszív: Szerinted... Ez a legjobb bizonyítéka annak, hogy egy értetlen(kedő) ostoba kis gyökér vagy. Veled is csak többen vagyunk ebben az országban. De, továbbra sem érzem magaménak a hülyeséged felett érzett szomorúságot!

Sikerült már választ találni arra a faék egyszerűségű kérdésre, hogy ha annyira odavagy azokért az 'emberekért', mi gátol meg abban, hogy csak a saját sorsod kockáztatva odamenj a hazájukba és segítsd őket??? Szigorúan nem a más kárára és kontójára, csak a magad örömére és a migrik boldogulására!
Kamp.

libsi nóta bárki unja 2017.12.20. 21:21:24

@rasztaszív:
Bőven találni nyelvi példát, hogy mást ne mondjak a libsik által kötelező PC szóhasználattal romának átnevezett cigány azt jelenti hogy "ember". Aki tehát ezt használja, arra simán rásüthető, hogy a nemcigányt nem tekinti embernek

Csak mivel a libsiken kívül nincs olyan elmeroggyant agitációs rohamcsapat, aki ezen akarna rugózni, marad a romázás, bár néha elég fura dolgok jönnek ki ebből

rasztaszív 2017.12.21. 00:49:32

@Kampfer: a magyar nyelvet ismerők szerint...:)úgyhogy ha ez a legjobb bizonyítéka,az nem túl acélos...:)

Kampfer 2017.12.21. 07:56:36

@rasztaszív: Egyetlen dolog van, ami 'nem túl acélos', és az a te intellektusod, ez 'érvelésedről' inkább ne is tegyünk konkrét említést. Rólad szól, nem érdekel.

"a magyar nyelvet ismerők szerint...:)"

Az lehet, hogy ismered a magyar nyelvet (valami csoda folytán), de hogy ÉRTELMEZNI nem tudod a leírtakat, annak már több éve folyamatosan bizonyságát adod. Tőlem nyugodtan játszhatod a segghülyét, nekem tényleg nem fáj. Nyilván tökfeleslegesen költöttünk rád közpénzt... De látnivalóan nem csak a 'Tanítás' szövegét próbálod a saját agyhalott és ostoba módján értelmezni, hanem a nyelvet is. Tedd. Ettől még sem hiteles nem leszel, sem értelmes. És még igazad sem lesz. Mellesleg, örömmel tölt el, mikor a migritámogatók újabb és újabb tanúságát adják az ostobaságuknak. Mindig egy újabb értelmét látom annak, hogy minden módon elhatárolódjon tőletek az, akinek valami értelem is szorult a fejébe, nem csak a libbant ostobaságok, mint eseted is mutatja.

De, már csak a rend kedvéért: sikerült már választ találnod egy nagyon egyszerű kérdésre, amit majd' egy napja kaptál??? Vagy azóta sem jött össze???
Kamp.

Kampfer 2017.12.21. 07:58:13

@rasztaszív: Ezt se értetted, igaz??? Pedig @libsi nóta bárki unja: elég világosan utalt a kérdéses jelenségre. Sebaj...
Kamp.

rasztaszív 2017.12.21. 09:20:26

@Kampfer: ha ez közt a fél oldal köpködés közt,amit összehoztál,lenne akár egy icipici érv,hogy amit mondtál,az jelenthetne mást is,mint amit jelent,talán komolyan lehetne venni...:)

Kampfer 2017.12.21. 10:35:31

@rasztaszív: Komolyan vehetnéd, ha akarnád egyáltalán és képes volnál rá.

Egy napja lovagolsz a faszságodon, miszerint mindenki hülye és rohadjon meg, aki a 'vonal' másik oldalán van. Miszerint nem tekintjük a migrit embernek.

Ugyan határozd már meg te is, hogy milyen értelemben kell feltétlenül embernek tekinteni a migriket!
- Jogi értelemben?
- Biológiai értelemben?
- Hétköznapi értelemben?
- Erkölcsi, morális értelemben?

De ugye ezt meg te nem határoztad meg, csak bedobtad a rád jellemző fellengzős hülye duámdat (embert látták bennük)! Rendben. Én akkor úgy értelmezem, hogy szerinted MINDEN értelemben tekintsük embernek. Nos, ezt bukták (buktátok)!

Ahhoz te és a migrisimogató főokoskodó megmondók (az a pardavi, a zsohár és a jenei félék) nagyon kevesek és immár hiteltelenek vagytok, hogy mások ítéletét fellengzősen minősítsétek ezekről a migrikről. A hiteledről pedig sokat elárul a 'tanításról' folytatott vitád egy másik kommentelővel ( @Kovacs Nocraft Jozsefne: ). Közröhely vagy... Egy szánalmas nyomorult, de ez legyen anyád kudarca, nekem tényleg nem fáj.

És hogy segítsek is neked (bár nem akarok), értelmezd:

Jogi értelemben a migrik mindenképp emberek. Bárki szerint. De erről jogászokkal érdemes vitázni (terhes migri magzata minek minősül). Talán fognak is.
Biológiai értelemben a migrik mindenképp emberek. Bárki szerint azok, ez nem vitatható tény.
Hétköznapi értelemben egyesek szerint emberek, mások szerint elvesztették az emberi megítélésük alapját jelentő tiszteletet és annak lehetőségét. Én egyes véleményekkel ellentétben állatoknak nem tartanám őket, hiszen tudatos lényekként nem értelmezhető rájuk az állatok 'tanításban' is említett 'oktondisága' sem!
Morális és erkölcsi értelemben már egy elég jelentős tömeg szemében sem tekinthetők embernek, mert nem emberhez méltóan viselkednek, kommunikálnak, gondolkodnak és élnek, továbbá barbár cselekmények köthetőek KÖZVETLENÜL hozzájuk. Ez ennyire egyszerű (lehetett volna), ha végiggondolod és nem ebbe az egy gondolatba kapaszkodva próbálod védeni a totális hülyeséged!
Nagyarccal kijelented, hogy 'nincs más lehetőség' (csak integrálni ezeket)! Hát egy 'lószart, mama'! Hogyne lenne más lehetőség! Van más lehetőség. Elhatározás kérdése, ahogy erre még bizonyíték is van a világban nem is kevés. Nem is kell Szaúd-Arábiát emlegetni (oda próbálj meg bevándorolni), de Japán, Ausztrália, Új-Zéland mindenképp említhető. Egy társadalom eldöntheti, hogy akar e migriket (vagy 'koszlidérceket') integrálni, avagy sem. Akkor is, ha ez számodra érthetetlen... A te bajod.

Ahogy az is egy jogos elvárás, hogy emberi módon próbáljuk segíteni azt, aki nagy bajban van (és méltó is a segítségre). Erre elég értelmes alternatívát írtunk többen is, vagyis lehet nekik segíteni otthon, a hazájukban, hogy normális életet éljenek, normális országot, társadalmat és kultúrát építsenek. De ott és nem itt! Ennyi.
Innen már ismét adódik a kérdés, amire nem sikerült még válaszolnod, hogy akár te, akár a pardavi és a többi főokos 'megmondó' miért nem teszi ezt? Miért nem mentek ki hozzájuk, közéjük és segítetek nekik ott, hogy normális életet éljenek és egy élhető országot és társadalmat építsenek? Mi gátol meg abban, hogy ott segíts nekik? Ezzel nem veszélyeztetsz itthoni polgárokat, azok életét, egészségét, vagyonát és biztonságát. Egyúttal mégis a nézeteidnek megfelelően cselekedsz (akár a tanítás szerint is) és valóban segítesz nekik. Miért nem ezt teszitek? Miért várod el mástól azt, amit te erőltetsz, csak mert te így látod jónak, de egy releváns többség a háta közepére se kívánja? És miért nem veszed figyelembe a nézeteidnek megfelelő ostoba hülyeségek gyakorlatának riasztó eredményeit tőlünk nyugatra??? Én azt érezném igazságosnak, ha kizárólag csak migritámogató polgárokat és aktivistákat gyilkolnának halomra a migrik. Az egy 'isteni' igazságszolgáltatás volna... Van ám bőven néhány nem is apró kérdés, amit egyszerűen csak átlépsz és nem vagy hajlandó tudomást se venni róluk! Persze ez nem újdonság, két és fél éve is épp ilyen demagóg és ostoba voltál...
Kamp.

rasztaszív 2017.12.21. 15:44:34

@Kampfer: ha bármilyen értelemben nem tekinted őket embernek,már a másik oldalán vagy egy nagyon is fontos választóvonalnak.természetesen jogodban áll ezt gondolni...csak azt nem értem,akkor közben miért akarod letagadni...?:)

Kampfer 2017.12.21. 16:08:25

@rasztaszív: " ha bármilyen értelemben nem tekinted őket embernek,már a másik oldalán vagy egy nagyon is fontos választóvonalnak."

Szerinted. Szerintem pedig nem. Még mindig ezen lovagolsz, pedig ugye egyértelmű választ kaptál mindenre.
Nézd, biológiai, jogi szempontból ugye te is embernek számítasz, de itteni soraid fényesen bizonyították már eddig is, hogy hétköznapi értelemben véve egy semmirevaló büdös gyökér vagy, de ember biztosan nem. Veled is csak többen vagyunk az országban, pedig a hasznod nulla.

"természetesen jogodban áll ezt gondolni...csak azt nem értem,akkor közben miért akarod letagadni...?"

Senki nem tagadott le semmit, egyszerűen arról van szó, hogy a neked adott magyarázatokat kellő értelem híján képtelen vagy fölfogni, avagy játszod a tökhülyét... Amit itt a neten persze kockázat nélkül megtehetsz, itt senki nem fog beletérdelni a bordáidba és acélbetéttel szétrúgni a fejed (ami egyébként simán kijárna neked)! Szóval élvezd ki a helyzet adta örömöket és gondold azt, hogy fontos vagy. Így anyád is biztos kevésbé érezteti veled a csalódottságát...

Én pedig továbbra sem értem, hogy miért nem tudsz egy egyszerű kérdésre válaszolni (ami pedig eléggé releváns a téma szempontjából)? Persze tippem van...
Kamp.

rasztaszív 2017.12.21. 16:29:33

@Kampfer: na most akkor minden értelemben embernek tekinted őket,vagy nem?ha nem,mit is reklamálsz?hogy fontos-e ez?megítélés kérdése,valóban.de akkor tényleg nem?vagy mégis igen?az egész pampogásodnak,az "ostoba vádaskodás" emlegetésének csak úgy lenne értelme...

Kampfer 2017.12.21. 16:46:55

@rasztaszív: Leírtam világosan, hogy hogyan és minek gondolom őket. Azt is, hogy miért. Az, hogy a rántott qrvaanyád nem tanított meg gondolkodni és szöveget értelmezni, az a te bajod és az övé. Ez nem érdekel.

Nem is reklamálok, hiszen magad nem vagy képes egy egyszerű kérdésre válaszolni. Csak a hazudozásaid tisztázása mellett egy kérdésre vártam tőled konkrét választ. Amire eddig képtelen voltál válaszolni.

Nagyjából az volt a kérdés, hogy mi a telivert retkes qrvaanyádért nem te takarodsz a koszos migránsaid szarputrijába, ott segíteni nekik, ha annyira odavagy értük? Menj, tegyed. De ne itt! Segíthetsz nekik, de miért nem ott? Erre válaszolj, agyhalott! Ez így most érthető? Vagy ehhez is 'guglizni' kell, te nyomorult idióta?
Kamp.

rasztaszív 2017.12.21. 17:04:46

@Kampfer: itt egyedül te ködösítesz.pedig jó ideje semmi másról nincs szó,mint hogy embernek tekintjük-e a menekülteket.és igen,minden értelemben,mert úgy számít.nos?
hogy te kit hova küldenél,az pedig totálisan irreleváns.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.21. 17:28:46

@rasztaszív:

Kaptál egyértelmű választ, kiskócsag. Ha nem vagy képes felfogni, az a te bajod és téged minősít.

De hadd tegyek fel neked egy nehéz kérdést: Szerinted Orbán Viktor ember?

rasztaszív 2017.12.21. 17:30:08

@Kovacs Nocraft Jozsefne: akkor mondd is el azt az egyértelmű választ.

igen,ő is az.

Kampfer 2017.12.21. 17:39:35

@rasztaszív: Látod, te retardált? Mondom, hogy szöveget nem tudsz értelmezni. Olvass, figyelj a válaszokra, amiket kapsz, te gyengeelméjű!

Segítek. Idézet tőlem:

"De ugye ezt meg te nem határoztad meg, csak bedobtad a rád jellemző fellengzős hülye duámdat (embert látták bennük)! Rendben. Én akkor úgy értelmezem, hogy szerinted MINDEN értelemben tekintsük embernek. Nos, ezt bukták (buktátok)!"

Ennél világosabb válasz mi kell még neked, te libbant szarputtony? Igen, erkölcsi és morális, valamint mindennapi értelemben véve a migrik NEM szolgáltak rá (nem érdemlik meg) az ember titulust! Ahogy te sem... Nincs bennük semmi tisztelendő, becsülendő, nincsenek (emberi) értékeik, a motivációjuk és a cselekedeteik, viselkedésük miatt nem lehet őket emberként tisztelni.

"pedig jó ideje semmi másról nincs szó,mint hogy embernek tekintjük-e a menekülteket."

Már nagyon régóta kurvára nem erről van szó, hanem arról, hogy ostoba hazugságokat terjesztesz, nem csak a 'tanítást' nem tudod értelmezni, de általában világosan írott szövegek megértése sem megy. Az, hogy te mindenáron egy gondolat körül forogsz, az nem azt jelenti, hogy rajtad kívül mindenki ugyanezt nyekergi! Többektől is pontos és kielégítő válaszokat kaptál. Tőlem is. Hülye vagy hozzá, hogy megértsd, vagy egyszerűen csak hülyének láttatod magad. Ennyi, ez rólad szól. Arról van szó, hogy se a migriket, se a támogatóikat nem kívánja tolerálni egy elég jelentős többség. Arról van szó, hogy a te hülyeségeddel szemben igenis meg lehet és meg kell állítani ezt a népvándorlást! Vannak rá eszközök, használni kell őket. Akkor is, ha ez a fajtádnak nem tetszik... De ez ilyen. Ha migrikre vágysz, takarodjál ki közéjük és te viseld a kockázatot, ne kárhoztass erre másokat a nyomorult hülyeségeddel.

"és igen,minden értelemben,mert úgy számít.nos?"

Egyrész miért 'úgy számítana'? Csak mert te azt gondolod...? Ez nagyjából senkit se kell érdekeljen. Másrészt pontos választ kaptál már nagyon rég, idéztem. És úgy számít? Szerinted. Mások szerint viszont nem, ergo pont le van szarva a véleményed és a hülyeséged is.

"hogy te kit hova küldenél,az pedig totálisan irreleváns."

Dehogy az! Csak kellemetlen volna leírnod, te patkány, hogy a hátad közepére nem kívánkozna a migrik hazájába elhúzni, hogy ott segíts nekik 'a tanítás szerint'! Ehelyett itt a biztonságban játszod az irgalmast és a 'keresztényt', oktatsz másokat, miközben nem te viseled a szemétséged következményeit! Továbbá másoktól is elvárnád, hogy ugyanazt az ostoba baromságot vallja és kövesse, mint te! Hülyeségeket és hazugságokat állítasz már napok, hónapok, hosszú évek óta. Ami nem baj, mert szerencsére a fajtád jelenleg eléggé erős megvetésnek örvend a társadalomban. És nyugodtan vekenghetsz a nyomorult 'vonalad' oldalai között, ettől még nem vakarod le magadról a tényt, hogy egy közönséges szarember vagy. És nem azért, mert a világosan leírt szöveget sem vagy képes értelmezni!

Na, miért nem a hazájukban segíted a migriket, kispatkány???
Kamp.

Kampfer 2017.12.21. 17:41:36

@rasztaszív: Megkaptad. Csak hülye vagy hozzá, hogy értelmezd. De ez nem @Kovacs Nocraft Jozsefne: hibája, már írtam neked. Egyszerűen ennyire vagy képes... Ez van. Csak végre kezed magad a saját helyiértékeden végre! ;-)

Várom ám a válaszod!!!
Kamp.

rasztaszív 2017.12.21. 17:52:09

@Kampfer: tehát nem tekinted minden értelemben embernek a menekülteket.csak hogy rögzítsük.

emberek mindenütt vannak,és ha bárhol nem tekintik embernek őket,az pont ugyanolyan fontos.ez ráadásul itt és most történik.úgyhogy nem megyek sehova.ha megpukkadsz sem:)

Kampfer 2017.12.21. 18:41:03

@rasztaszív: "tehát nem tekinted minden értelemben embernek a menekülteket.csak hogy rögzítsük."

Úgy, ahogy te semmiképp! A tisztelet nem jár alanyi jogon. A megbecsülés és az értékek elismerése sem. A migrik tettek és tesznek azért, hogy egy civilizált európai megvetéssel és gyűlölettel tekinsten rájuk. Te is tettél érte, hogy annak lássalak, ami szerintem vagy.

"emberek mindenütt vannak,és ha bárhol nem tekintik embernek őket,az pont ugyanolyan fontos."

Magyarországon a magyarok a fontosabbak. Ez NEM a migrik földje, ez a magyarok földje. A kerítés azt jelzi, hogy itt nekik semmi keresnivalójuk. Ha megértik, mindenkinek könnyebb. Ha nem, akkor viszont kapják meg, ami jár nekik. Akkor is, ha embernek tekintik őket, akkor is, ha nem!

"...nem megyek sehova.ha megpukkadsz sem."

Dehogy pukkadok meg. Nyilván azt gondolom, hogy jobb hely lenne a bolygó, ha kiszenvednél, de nagyjából teszek rá, hogy hol vagy. De azt is nyugodtan rögzíthetjük, hogy a semmire nagy a pofád, veszélybe sorodnál más honpolgárokat a te agyament ballibban ostoba gondolataid miatt és ahhoz már egy beszari nyúlszar vagy, hogy a meggyőződésednek megfelelően elhúzz a probléma helyére és ott segíts a migriknek a problémáiban. Tehát egy közönséges fedezet nélküli csekk vagy. Amolyan 'libbant' módra! És azt is rögzíthetjük, hogy hülyeségeket jelentettél ki teljes bizonyosságot sugallva, azt az ostobaságot keltve, mintha a koszhadékok befogadása és 'integrálása' (megalol...) a világ legtermészetesebb dolga és kifejezetten hasznos volna. Egy szart volna az! Ez csak a te réveteg vágyálmaidban van így. Valójában súlyos fenyegetés, átok és elhárítandó veszély és kockázat a jelenlétük. És szerencsére a jelenlegi magyar politika is így kezeli őket. Maradjon is így vagy legyen még keményebb az álláspont! Szerintem...
Kamp.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.21. 18:41:47

@rasztaszív:

"igen,ő is az."

Akkor talán az is lehet, hogy a magyar nép is kizárólag emberekből áll? Mi a válaszod?

rasztaszív 2017.12.21. 18:57:27

@Kampfer: már rég elég lett volna egy igen,vagy egy nem...:)

rasztaszív 2017.12.21. 18:59:09

@Kovacs Nocraft Jozsefne: persze.de ilyen egyszerűcske kérdések kiagyalása helyett ideje elgondolkodnod rajta,hogy tényleg egyetértesz-e a haveroddal.

Kampfer 2017.12.21. 18:59:53

@rasztaszív: Ugye, ha képes lennél értelmezni mindazt, amit írtak neked. De sajnos túl egyszerű vagy az 'igen' és 'nem' válaszokon túli dolgokhoz...
Legalább te pontos választ kaptál...
Kamp.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.21. 19:34:26

@rasztaszív:

Nos, ha a minket magyarokat is embereknek tartasz, akkor milyen alapon merészelsz veszélyeztetni bennünket azáltal, hogy be akarsz engedni a hazánkba egy szintén emberekből, de velünk szemben ellenséges emberekből álló csürhét?

Segíts nekik a saját hazájukban, ne a miénkben.

Kampfer 2017.12.21. 19:47:18

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Üdv!

Nem fog. Ez is csak egy kis sz@rházi hangember, aki itthon oktat a meleg nappaliból és játssza a mindentudó megmondót. De ahhoz már beszari kis fostos gyökér, hogy valóban úgy és ott tegyen, ahogy annak értelme is volna, nem okozna vele kárt és az általa hirdetett meggyőződéséből is következne. De hát ott ugye baja is lehet! Meg nincs fűtés és nincs OSF! Ott biza' por és sivatag, niggerek és farkastörvények, sőt még akár iszlamisták is lehetnek...! És mindjárt meg is rövidítenék a 'tanítás' nagy hívét egy fejjel! ;-) Ezt anno még a misszionáriusok és a nővérek is bevállalták. Sajnos néhányan rá is fizettek. De ez a rasztahajú gyökért csak a pofáját jártatja és hinti az igét! Igazi fedezet nélküli csekk... Szerintem.
Üdv: Kamp.

rasztaszív 2017.12.21. 19:47:42

@Kampfer: ez esetben az igen,és a nem válaszon túli dolgokat félrebeszélésnek hívják.

rasztaszív 2017.12.21. 19:51:21

@Kovacs Nocraft Jozsefne: a lidércnyomásaidat ne akard másoktól számon kérni.szorítkozz arra,amiről szó volt.
és esetleg gondolkodj el rajta,hogy milyen alapon merészelsz veszélyeztetni bennünket emberellenes eszmék támogatásával.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.21. 20:21:19

@rasztaszív:

"milyen alapon merészelsz veszélyeztetni bennünket emberellenes eszmék támogatásával."

:DD

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.21. 20:30:57

Talán már kérdeztem: az őcsényi panziós hány szegény magyar embernek adott ingyenes nyaralást?

rasztaszív 2017.12.21. 20:34:32

@Kovacs Nocraft Jozsefne: de azért csak látod,miket írt a haverod...?

Kampfer 2017.12.21. 21:14:52

@rasztaszív: "ez esetben az igen,és a nem válaszon túli dolgokat félrebeszélésnek hívják."

Releváns körülményeknek hívják, amit csak a te korlátoltságod nem kíván figyelembe venni. Ez is csak az ostobaságod bizonyítéka.

"és esetleg gondolkodj el rajta,hogy milyen alapon merészelsz veszélyeztetni bennünket emberellenes eszmék támogatásával."

Nos, neked kellene gondolkodnod azon, hogy egy veszélyes és kockázatos jelenség, az ahhoz kapcsolódó buta tevékenységek 'importjának' a vitatása miért volna 'emberellenes eszme'?
Mivel síkhülye vagy, így segítek:
Nem azt mondta, hogy menjünk és lőjük szarrá a migriket, akiket nem is tekintünk embereknek, hanem azt monta @Kovacs Nocraft Jozsefne: , hogy ne úgy segíts nekik, hogy ideinvitálod, majd a híd alatt eteted őket, hanem menj oda, vidd oda nekik a segítséged és tégy ott a jövőjükért. Továbbá azt mondta, hogy amit és ahogy a migrik Európában tesznek/tettek, az tolerálhatatlan, veszélyes és káros, meg kell akadályozni. Ha szerinted ez emberellenes eszme, akkor megnyugvással tudom nyugtázni, hogy ismét bizonyítást nyert, hogy a fajtád döntő többsége egy retardált, értetlen és ostoba szövettenyészet. Nekem végülis ez nem fáj, de ha lehet, akkor a közelébe se kerüljetek semmilyen döntési pozíciónak!
Kamp.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.21. 21:29:54

@rasztaszív:

Mellesleg szerinted mitől emberellenes eszme az, hogy a rászorulókon a hazájukhoz minél közelebb akarunk segíteni, nem pedig itt Európában?

Kicsi szívem, Afrika lakossága évi 40 millióval nő. A befogadással ezen nem lehet segíteni.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.21. 21:56:49

Érik a migrisimogatás gyömölcse:

"Neuding szerint Svédországban az antiszemitizmus történelmileg a szélsőjobbhoz kötik, azonban egy 2013-as felmérés szerint az antiszemita incidensek csupán 5%-át hajtották végre szélsőjobboldali egyének. Az atrocitások elkövetői 25%-ban szélsőbaloldaliak, 51%-ban pedig muszlim szélsőségesekhez köthetők. A göteborgi Molotov-koktélos támadás elkövetői újonnan érkezett bevándorlók voltak: két szír és egy palesztin."

Szóval az antiszemita támadások több mint felét muszlim bevándorlók követik el.

Külön fugyelmet érdemel ez a mondat: "A göteborgi Molotov-koktélos támadás elkövetői újonnan érkezett bevándorlók voltak"

Ami persze nyilván ordas hazugság, hiszen a liberráltaktól tudjuk, hogy a migránsokkal nem érkeztek terroristák.

A muszlimok érintettségét sokáig tagadni próbálták, de már nemigen lehet:

"Svédország miniszterelnöke eleinte nem tett különbséget az antiszemita támadások között, később azonban kénytelen volt beismerni, hogy az elkövetők nagy része a Közel-Keletről érkezett, és úgy gondolja, hogy ezt a tényt hiba lenne elvitatni."

Pedig a svéd média is igyekszik:

"Néhány svéd médium azonban ijesztően cinikusan áll hozzá a témához, megkérdőjelezve a zsidó lakosság biztonságérzetének romlását és felemlegetve az Izrael által elkövetett jogtalanságokat – mintha ezekhez köze lenne a helyi, valamint a nyugati zsidóságnak."

Aztán meg:

"el kell ismerni először is, hogy Svédország a Daesh (Iszlám Állam) egyik legfontosabb rekrutációs területe Európában. Létezésüket sokan letagadják, azonban a no-go zónák felett újra létre kell hozni az állami ellenőrzést."

Hm. Eddig úgy tudtam liberrált forrásokból és liberrált kommentelőktől, hogy Svédországban nem léteznek no-go zónák, ahogy máshol sem Nyugat-Európa bevándorlók lakta városaiban. Erre meg most meg kell tudnom, hogy svéd kormánypolitikusok beszélnek a no-go zónák fölötti állami ellenőrzés VISSZAszerzéséről??

Fazit: "Neuding viszont figyelmeztet, hogy mindehhez elengedhetetlen beismerni a Svédországban tapasztalható modern antiszemitizmus természetét, amely már nem a szélsőjobboldalban gyökerezik."

És:

"az intoleranciával való megbélyegzéstől való félelem megbénította Svédország vezetőit abban, hogy hatékonyan fellépjenek a mélyreható intolerancia ellen."

A jelen:

"a zsinagógákba csak reptéri ellenőrzéshez hasonló folyamat után lehet bejutni; egyes óvodák és iskolák ablakait golyóálló üvegekre cserélték és fegyveres őrök védik az intézményeket."

Kellett a svédeknek mindez?

rasztaszív 2017.12.22. 05:32:22

@Kampfer: ha emberek egy csoportjáról kijelented,hogy nem számítanak minden értelemben embernek,az egy emberellenes eszme,és ezen semmilyen mellékkörülmény nem változtat semmit.ha napestig fosod a szót,akkor sem.

hogy hogyan kell nekik segíteni,az egy másik kérdés.no de miért is akarsz te görcsösen másról beszélni...?

rasztaszív 2017.12.22. 05:34:37

@Kovacs Nocraft Jozsefne: barátom,attól emberellenes egy eszme,ha embereket valamilyen szempontból nem tekint embernek.

Kampfer 2017.12.22. 08:26:14

@rasztaszív: "ha emberek egy csoportjáról kijelented,hogy nem számítanak minden értelemben embernek,az egy emberellenes eszme..."

Te eszmékről beszélsz, én pedig a tényekről. Azoknak az 'embereknek' egy jelentős csoportja más embereket gyilkolt meg. Ok és kímélet nélkül. Azoknak az 'embereknek' egy jelentős csoportja más emberek életét és vagyonát tette/teszi tönkre. Azoknak az 'embereknek' egy nagyon jelentős csoportja más társadalmak segítségét várta/várja el úgy, hogy közben megveti azon társadalmakat, azok kultúráját, hagyományait és tagjait is. Azon emberek egy nagyon jelentős csoportja az általuk megvetett társadalmak biztonságában saját kis 'párhuzamos társadalmat'létrehozva gyakorlatilag felbomlasztotta és rombolta a befogadó társadalmakat és azok békéjét. Azoknak az 'embereknek' döntő többsége az integrációjuk érdekében tett lépések ellenére is ELUTASÍTJA a társadalmi beilleszkedést és alkalmazkodást. Megvetőek és erőszakosak mindenütt, ahol nagyobb számban megjelennek. Ezek tények. És te eszmékről pofázol...

"...és ezen semmilyen mellékkörülmény nem változtat semmit.ha napestig fosod a szót,akkor sem."

Már hogyne változtatna mindezeken, te retardált ostoba gyökér? Amiket fentebb soroltam és te csak 'körülményeknek' tituláltad, azok nem eszmék, nem elmélet, hanem a tények! Persze a magadfajta ezt addig nem képes érzékelni, míg nem a saját családja hulláján késsel röhögő migri patkányt mutatná a híradó! Bár, lehet hogy te akkor se fognád föl a hülyeséged...

A szófosást fogd föl irányodban tanúsított türelmemnek és azon szándékomnak, hogy megértessem veled, miért vagy egy ostoba szarember! Nem nekem fáj, hogy az anyád egy ilyen szarembert tolt erre a balsorsú világra. Nekem az fáj, ha te és a fajtád a rád jellemző ostoba baromságokkal veszélybe sodor más embereket és azok életét! Ezért minimum felelned kéne neked is, annak a patkány pardavinak is és az ugyanolyan patkány zsohárnak is!

"...attól emberellenes egy eszme,ha embereket valamilyen szempontból nem tekint embernek."

Egy eszme lehet emberellenes. Nem az eszmék ölnek, hanem a tettek! Eszméket lehet ütköztetni, ha értelmesen közelítenek hozzájuk, nem úgy, ahogy te. A cselekedet és a tett számít! Amiről te ugatsz, azok eszmék. Amiről pedig mi beszélünk, azok a cselekedetek. És gyenge elméddel azt sem sikerült fölismerned, hogy az ok-okozati összefüggés hogyan állt föl. Segítek: a tettek és cselekedetek (amikről mi beszélünk) OKOZTÁK azon gondolatokat és érzéseket (szerinted eszméket), amelyekről te vekengsz két napja...

"...hogy hogyan kell nekik segíteni,az egy másik kérdés"

Sokadszorra hazudsz! Közönséges ostoba hazugságod ez is. Nem más kérdés! Hanem 'A' kérdés! Ugyanis az általunk emlegetett segítséggel egyszerre tudod támogatni a VALÓBAN rászorulót (embert), továbbá nem veszélyeztetsz ezzel másokat (talán csak magad), míg amiről te beszélsz az nem segítség, hanem a probléma konzerválása és újabbak generálása. Ez pedig BŰN! Amiről te vekengsz, az egyrészt talmi, ostoba, hatástalan és bűnös. Mivel segghülye vagy, ezért ez nem is meglepő, azonban az alapvetés kell legyen, hogy a hülyeséged miatt csak te szenvedj és anyád! Más ember ne!
Kamp.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.22. 10:17:26

@rasztaszív:

Mondtam már neked, hogy nem vagyunk barátok.

rasztaszív 2017.12.22. 17:43:51

@Kampfer: más emberek emberségét megtagadni is egy eszme.a tény az,hogy megtetted.hogy mi okból,a te dolgod.ez engem sokkal kevésbé érdekel,mint az,hogy mik következhetnek belőle.

Kampfer 2017.12.22. 17:49:30

@rasztaszív: "más emberek emberségét megtagadni is egy eszme.a tény az,hogy megtetted."

Alapvető jogom. Meg is indokoltam. Senkit sem kell érdekeljen, hogy annyira hülye és ostoba vagy, hogy képtelen vagy ezt értelmezni!

"hogy mi okból,a te dolgod."

Ebben is tévedsz! Látod? Mondom, hogy selejtes vagy. Az én dolgom? Nos, a jó qrvaanyád! Mindenki dolga, akit érint, te balf@sz! Az enyém is, a horgosiaké, az ásotthalmiaké, debrecenieké, pestieké, bicskeieké is. Mindenkié, akinek az életére hatással van, amit te itt magyarázni próbálsz!

"ez engem sokkal kevésbé érdekel,mint az,hogy mik következhetnek belőle."

Nézd! Engem sem érdekelne, ha ez csak téged, a qrvaanyádat és a fajtádat fenyegetné! Ha csak a ti retkes testeteket és nyomorult életeteket tépné szét ez a káosz, leszarnám!
Kamp.

rasztaszív 2017.12.22. 17:57:06

@Kampfer: szerintem olyan túl sok embert nem érdekel,hogy mitől vagy ilyen...:)

Kampfer 2017.12.22. 18:13:30

@rasztaszív: Most sem érted, mi? Te idióta... Nem én vagyok a lényeg! Nem rólam szól mindez, te ostoba! Hanem a te balfaszságaid és az értintettek véleménye közötti teljes ellentétről. Nyilván ezért kívánnak tömegek olyanokat mint te meg az a retek pardavi a büdös picsába!
Kamp.

rasztaszív 2017.12.22. 18:54:34

@Kampfer: a tiéd lenne itt az érintettek véleménye?még jó,hogy nem rólad szól...:)

Kampfer 2017.12.22. 18:58:17

@rasztaszív: "a tiéd lenne itt az érintettek véleménye?"

Igen. Én is az voltam/vagyok.

"még jó,hogy nem rólad szól"

Rólam is. És addig örülj, amíg még van mit vesztenünk! Ha már nem így fogjuk látni, szerintem neked és a fajtádnak lesz qrvaszar!
Kamp.

rasztaszív 2017.12.22. 19:15:00

@Kampfer: én ember vagyok.az a fajtám.de amúgy igazad lehet.

Kampfer 2017.12.22. 20:03:32

@rasztaszív: "én ember vagyok.az a fajtám."

Ok. Tekints azokra is úgy, akik nem azt gondolják a migrikről, amit te. Bármilyen ok miatt!

"de amúgy igazad lehet."

Lehet. Én sem örülnék neki. Ezért kellene addig végiggondolni, amíg van lehetőség választani. Szerintem.
Kamp.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.22. 20:40:56

@rasztaszív:

A fajod. Ne keverd a fajt és a fajtát.

Látom, nagyon hallgatsz a svédországi antiszemitizmusról, amelyért 51%-ban a muszlimok felelősek. Ha ehhez még hozzászámolod azt is, hogy a népességbeli számarányuk MÉG nem érte el az 51%-ot, akkor lesz igazán ijesztő a kép - és főleg a jövő.

Mellesleg az is vastagon antiszemitizmus, ha valaki a zsidók ellenségeit, a zsidók ellen merényleteket elkövető népséget importálja nagy mennyiségben. Így joggal kijelenthető, hogy a svéd kormány szélsőségesen antiszemita.

rasztaszív 2017.12.22. 20:45:23

@Kampfer: attól,hogy más embereket te nem tekintesz minden tekintetben embernek,te magad még embernek minősülsz.ez van.

rasztaszív 2017.12.22. 20:47:19

@Kovacs Nocraft Jozsefne: sőt,az angolnák nemi életéről is nagyon hallgatok...:)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.22. 20:54:40

@rasztaszív:

Bizony, égő is lenne elismerni, hogy igazából nem a Jobbik az antiszemita, hanem azok, akik milliószám importálják Európába a zsidógyűlölő muszlimokat.

Kampfer 2017.12.22. 20:58:36

@rasztaszív: "attól,hogy más embereket te nem tekintesz minden tekintetben embernek,te magad még embernek minősülsz.ez van."

Mindenki eldöntheti, hogy ember módjára él, viselkedik, kommunikál, cselekszik és érez, avagy nem. A migrik előtt is szabad volt a választás, adott volt a lehetőség. Döntöttek. És valaki ezt csak látja, van, aki ki is mondja. Ez van.
Kamp.

rasztaszív 2017.12.22. 21:08:03

@Kovacs Nocraft Jozsefne: te hallgatsz nagyon,hogy akkor most egyetértesz-e a haveroddal?szerinted sem számítanak minden értelemben embernek a menekültek?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.22. 21:22:42

@rasztaszív:

Szerinted embernek tekinthető az, aki a vasúti sínekre rakja a gyerekét?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.22. 23:08:18

@rasztaszív:

Kampfer valahol fentebb részletesen és érthetően kifejtette, mi mindent jelenthet az, hogy ember. A fogalom igen sokrétű, te ennek egyik jelentésébe akaszkodsz bele. A kérdésed durván leegyszerűsítő, hülye kérdésre nincs értelmes válasz.

rasztaszív 2017.12.23. 06:18:39

@Kovacs Nocraft Jozsefne: pedig a hosszas hallgatásodból már-már keztdem arra következtetni,hogy esetleg valahol mégis szorult beléd egy kis lelkiismeret.a fogalom sokrétű,a kérdésem egyszerű : minden tekintetben embernek számítanak a menekültek,vagy nem?
tényleg nehéz...?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.23. 09:25:09

@rasztaszív:

Lelkiismeret dolgában inkább te küzdesz súlyos deficittel. (Ez finom megfogalmazása annak, hogy lelkiismeretlen gazember vagy.)

Aki képes a saját népe jövőjét feláldozni azért, hogy egy rakás jöttment itt nálunk ingyenélhessen, hogy bennünket túlszaporodhasson, hogy idővel radikalizálódva bennünket gyilkolhasson, az egy hazaáruló gazember. Ez vagy te.

rasztaszív 2017.12.23. 09:51:26

@Kovacs Nocraft Jozsefne: barátom(vagy kicsi szívem...?),az a lelkiismeretlen gazember,aki képtelen kimondani,hogy a menekültek is minden tekintetben embernek számítanak.aki pedig mindezt még ostoba vádaskodással is tetézi,csak hogy még véletlen se kelljen kimondani...!...- na ez vagy te.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.23. 10:34:31

@rasztaszív:

"a menekültek is minden tekintetben embernek számítanak"

Mondd ezt a terrortámadások áldozatainak ill. rokonainak. Mondd ezt annak a kisfiúnak, akit Ausztriában egy "menekült" egy uszodában megerőszakolt, majd mintha mi sem történt volna, tovább lubickolt a medencében. Mondd ezt a számtalan megerőszakolt nőnek. Mondd ezt a Charlie Hebdo (amúgy mocskos szennylap) lemészárolt munkatársainak. Stb.

De mondhatod ezt a svédországi zsidóknak is, hiszen az antiszemita támadások 51%-át a lakosságnak MÉG CSAK talán 10%-át kitevő muszlim "menekültek" követik el.

Hajrá, Svédország, cél az 50%-os muszlim részarány a lakosságban! Ami 20 év múlva meg is lesz, ha így folytatják. Ha nem, akkor 40 év múlva. :D

rasztaszív 2017.12.23. 10:49:31

@Kovacs Nocraft Jozsefne: az általánosító dehumanizálás ugyanilyen módon bárki ellen fordítható.ha elkezded,átlépsz egy határvonalat.abból végül senki nem jöhet ki jól.tudnod kell,buta nem vagy.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.23. 12:50:56

@rasztaszív:

Te is tudod, hiszen te sem vagy buta, hogy az nem segítség, ha az évi 40 milliós szaporulatból évi egymilliót befogadunk. És a többi 39 millió le van szarva? Azok nem számítanak? - Na ez az általánosító dehumanizálás. :D

Az sem segítség, ha beengedünk évi egymilliót vagy akárhányat, és azok itt folytatják azt az öldöklést, amivel élhetetlenné tették a hazájukat. Nekik nem segítség, nekünk viszont katasztrófa.

Az sem segítség, ha az importált egymilliót közpénzen (az adófizetők pénzén) tartjuk el. Az sem, ha lecsökkentjük a minimálbért, hogy ezzel potenciálisan rontsuk a hazai lakosság munkalehetőséget. (Németország) Még szerencse, hogy úgysem akarnak dolgozni a "menekültek".

Végül az sem segítség, ha önként és dalolva átengedjük őseink örökségét és unokáink jussát olyanoknak, akik gyűlölnek bennünket (ugye nekik kafírok vagyunk), semmit nem tettek azért, hogy arra a szintre jusson az ország, ahol ma van, és pár évtized alatt önként kisebbségbe kerülünk a saját hazánkban. Ha ez kell a németeknek, a svédeknek és még pár idióta nemzetnek, ám legyen, az ő szabad döntésük. A mi szabad és demokratikus döntésünk ezzel szemben az, hogy Magyarország maradjon fehér, európai és magyar.

Egyebek között erről is lesz majd a szavazás jövőre. Senki nem akadályoz meg téged és az elvtársaidat abban, hogy kampányolj Magyarország idegenekkel való betelepítése érdekében. Aztán majd a nép eldönti, akarja-e ezt vagy sem.

rasztaszív 2017.12.23. 14:06:13

@Kovacs Nocraft Jozsefne: csak a félrebeszélés...hogy mit remélsz ettől...!?gondolod,majd senkinek nem tűnik fel,hogy egyszerűen nem bírod kipréselni magadból azt,hogy a menekült is ember...?
de miért vajon...?ha úgy gondolod,hogy nem,hát mondd ki,mint a haverod,ő ebben legalább tisztességesebb!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.23. 15:24:39

@rasztaszív:

Látom, nagyon rá vagy kattanva erre az "ember vagy nem ember" témára, téged csak a majom érdekel:

www.youtube.com/watch?v=JMT6PuVp0gA

Arra meg magasról szarsz, hogy a tevékenységeddel közel 10 millió magyar jövőjét veszélyezteted. Mi lesz, ha a rengeteg inaktív (nyugdíjas, rokkant, munkanélküli, cigány) mellett a felső korlát nélküli betelepítésnek köszönhetően százezernyi muszlimot és négert kell eltartania a magyar dolgozónak? Persze ilyen nem lesz, mondod, pontosan úgy, ahogy azt is mantrázta a fajtád, hogy kötelező kvóta meg 1294 betelepítendő sem lesz - oszt most folyik az eljárás Magyarország ellen ez ügyben. és hamarosan elfogadják a felső korlát nélküli betelepítést is.

De a magyar nép ugye le vannak szarva, az idegen szép és jó, a magyar meg kiirtandó, ha nem is fegyverrel szándékszod ezt megtenni.

Te meg erről hallgatsz nagyon, így ne nagyon kérj tőlem számon bármiféle választ. Mellesleg már megválaszoltam a kérdésedet, ha nem vetted volna észre.

rasztaszív 2017.12.23. 15:44:34

@Kovacs Nocraft Jozsefne: ó,persze,nyilván az veszélyezteti a magyarság jövőjét,ha tartjuk magunkat a legalapvetőbb emberi normákhoz.
mert ha embernek tekintjük a menekülteket,akkor nyilván rögtön saria lesz.
hát,ez is egy világkép...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.23. 15:52:26

@rasztaszív:

"ha embernek tekintjük a menekülteket,akkor nyilván rögtön saria lesz"

Demagógiából csillagos ötös!

De nem. Segítünk nekik a SAJÁT HAZÁJUKBAN. Nem itt. Nem Magyarországon. Hanem ott, ahol a hazájuk van. Ezzel mi a bajod?

libsi nóta bárki unja 2017.12.23. 16:13:11

@rasztaszív:
Összesen 2 karaktert bírsz kipréselni az agyadból? Ennyire tellik az ELTE kommunikációtól?

A kettős mércét persze nehéz lenne megvédeni, meg se próbálkozol vele, megértem ha inkább hülyének tetteted magad. A libsiknél kötelező "roma" szóhasználat szerint aki nem cigány az nem ember, de sebaj majd túlteszem magam rajta, úgy látom inkább neked van problémád annyit vered a nyálad az ember/nem ember témán

Hallottál már olyan kifejezésekről, hogy emberséges, embertelen, emberi, ember mód, stb,? Ti libsik úgy akarjátok szabályozni a nyelvet hogy nem is értitek, csak a saját agyatokból csöpögtetitek szét az izzadságot

libsi nóta bárki unja 2017.12.23. 16:19:04

@rasztaszív:
Százmilliók áhítoznak Európába egyedül Afrikából, akik ettől nálad "menekültek" lesznek, és nekiállsz tánc- és illemtan órákat adni hogy mi a dolgunk velük. Te menj oda, ha segíteni akarsz, biztos nagyon szomjazzák az ideológiai okfejtésedet, és rögtön elfelejtik a nyomorúságot ami népvándorlásra késztetné őket

rasztaszív 2017.12.23. 17:04:11

@Kovacs Nocraft Jozsefne: még mindig nem bírtad kinyögni,hogy a menekült is ember,te jössz inkább a riogatással - vedd észre,hogy ez a saját demagógiád.

rasztaszív 2017.12.23. 17:08:31

@libsi nóta bárki unja: mi van a szóhasználat szerint?!:)ha már mindenáron be akarod magyarázni,hogy más mit gondol(amivel eleve bohócot csinálsz magadból...),legalább a szép magyar nyelvünket ne erőszakold meg.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.23. 18:31:37

@rasztaszív:

Még mindig nem bírtad kinyögni, hogy hazánkat idegen népek kezére akarod átjátszani, te jössz inkább a szem- és gyomorforgató álhumanizmusoddal -- vedd észre, hogy ez a saját demagógiád.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.23. 18:37:16

@rasztaszív:

"legalább a szép magyar nyelvünket ne erőszakold meg"

Még te jössz "szép magyar nyelvünk" megerőszakolásával, aki még arra sem vagy képes, hogy nagybetűvel kezdd a mondatokat? Aki azzal sem vagy tisztában, hogy a mondatokban a vessző után egy szóközt kell tenni?

Még te jössz "szép magyar nyelvünk" megerőszakolásával, aki minden erőddel azon serénykedsz, hogy pár évtized múlva "szép magyar nyelvünk" helyett az arab legyen az ország hivatalos nyelve?

Előbb tanulj meg helyesen magyarul írni, utána osztogasd az észt.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.23. 19:18:21

Szívfacsaró cikk az indexen a Németországból kitoloncolt afgánokról:

index.hu/kulfold/2017/12/23/nemetorszag_deportalas_afganisztan/

"Svédországot, Németországot és más európai államokat sok kritika éri civil szervezetektől, amiért biztonságosnak nyilvánították Afganisztánt, hogy visszatoloncolják a menedékkérőket, miközben az országban a megfigyelők szerint továbbra sincsenek nagyobb biztonságban az emberek, mint korábban."

Ezek ugye azok a civil szervezetek, amelyek Szerbiát sem akarják biztonságos országnak elismerni. Gondolom, csak Németország és Svédország számít nekik biztonságos országnak, vagyis azok, ahol a legtöbb ingyenpénzt kapják a "menekültek". :D

Na és hová meneküljenek azok a német nők, akiket "menekültek" erőszakolnak meg? Azok, akiket migránsok vagy migráns hátterú terroristák gyilkolnak meg? Németország és Franciaország jó eséllyel semmivel nem biztonságosabb egy német számára, mint Afganisztán egy afgán számára.

"aki állítása szerint utoljára 5 éves korában járt Afganisztánban, akkor ment a családja Iránba, és most "hazafelé" attól tart, hogy Kabulban meg fogják ölni" a mudzsahedek.

Nos, Németországban is sok németnek van oka félni, hogy muszlim "menekültek" megölik.

A cikkhez van egy kép is, amely szinte könnyeket csalt a szemembe. A frankfurti repülőtéren páran tiltakoznak a "deportálások" (valójában kitoloncolások) ellen. Az egyik felirat így szól:

Flucht is kein Verbrechen

Azaz a menekülés nem bűn. Na persze a tüntetők közül senkit nem zavar az a tény, hogy itt olyan embereket toloncolnak ki, akiket a nagyon elnéző német hatóságok SEM minősítettek menekültnek. Sőt nemhogy menekültnek, de oltalmazottnak sem, vagyis igazán semmi jogcímük nincs Németországban tartózkodni.

Most elmorzsolok még egy könnycseppet szegény "menekültekért", akiket még a német hatóságok sem tekintenek annak.

libsi nóta bárki unja 2017.12.23. 20:23:12

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Akiknek az agyát nem tarolja minden héten a legújabb libsi kamukampány, azok még talán emlékeznek rá, hogyan adták be nekünk annak idején az afganisztáni katonai részvételt. Hogy aszongya, azért kell odamenni, mert nehogy az iszlámisták jöjjenek ide. Gondolom másutt is ezt a dumát tolták ugyanezek a PR ügynökségek

Na és mi lett végül? Előtte ember nem látott élő afgánt, a bevonulás óta meg özönlenek, és még annyit se sikerült 15 év alatt elérni, hogy valamennyire biztonságos legyen az ország, a libsik szerint

Akkor most melyikben hazudtak a libsik? Nyilván mindkettőben, mint egyébként is reggel éjszaka meg este. A libsi duma azoknak való, akiknek az emlékezete gombnyomásra törlődik

rasztaszív 2017.12.23. 20:57:13

@Kovacs Nocraft Jozsefne: mivel végig csak annyit állítok,hogy minden embert embenek is kell tekinteni.te erre rendre jössz a kitalációiddal...:)merthogy te is jobban tudod,más mit gondol...:)hol ragad ez rátok...?:)))

nem bírod kimondani,hogy a menekült is ember.ahhoz meg túl sunyi vagy,hogy nyíltan megmond,mit gondolsz.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.23. 22:48:48

@rasztaszív:

"mivel végig csak annyit állítok,hogy minden embert embenek is kell tekinteni.te erre rendre jössz a kitalációiddal...:)merthogy te is jobban tudod,más mit gondol...:)hol ragad ez rátok...?:)))

nem bírod kimondani,hogy a menekült is ember.ahhoz meg túl sunyi vagy,hogy nyíltan megmond,mit gondolsz."

Ezt most lefordítom magyarra:

Blabla-blabla-blabla...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.23. 22:50:11

@libsi nóta bárki unja:

"A libsi duma azoknak való, akiknek az emlékezete gombnyomásra törlődik"

Még az sem kell hozzá. Fél év hosszú távú memória...
süti beállítások módosítása